wtorek, 20 sierpnia 2013

Le film ( aut.Julie Makimoto cz. 4) Transmutacja Blogów cz.I

Szłam powoli ulicą (ponieważ bardzo lubię spacerować, a na szybsze chodzenie kondycja mi nie pozwala. Nie dlatego że nie potrafię inaczej zaczynać One-shotów!!!) nie wiedziałam co ze sobą zrobić... Była końcówka wakacji, a ja się nudziłam!!! W dodatku jestem na tyle leniwa, że nie ważne za co się zabrałam nie kończyłam tego bo mi się nie chciało. Tak też było z nową notką na bloga. Nigdzie nie mogłam znaleść weny, choć ostatnio znalazłam nowe ciekawe baku-blogi. Jednak nie tylko to zaniedbałam, taaak le film nie miał jeszcze gotowego scenariusza... Nie mówiąc o obróbce pierwszych nakręconych scen. Zrezygnowana przystanęłam i otworzyłam mój notatnik. Nabazgrałam kilka nie wyraźnych zdań i znalazłam się... No to napewno nie było Bakugan City... Tylko... Nowa Vestroja!!! Przez chwile nie wiedziałam co zrobić... Jedno było pewne nie mogę wrócić. Bo skończył mi się tusz!!! Po pewnym czasie postanowiłam ruszyć przed siebie.No bo co miałam robić? Po paru... Godzinach... Tułaczki zobaczyłam światło! Zaczęłam bieć w jego stronę i wpadłam na łąkę na której... Obiadował ( jest takie słowo? O.o) Ruch Oporu bakugan i Młodzi Wojownicy wśród których zauważyłam... 
-O Szyszynka!- wrzasnęłam i chciałam uciekać, lecz było już zapóźno.
-Dara co ty tu robisz!?- usłyszałam głos szefowej. Jej ton nie świadczył  o niczym dobrym...
-Ja... Ja... Wpadłam do telepotu, gdy szukałam was w centrali.- skłamałam. 
-Uch! Jaka niezdara z ciebie!- krzyknęła.- No już trudno, siadaj i jedz! I nie wąż mi się wspominać o M.  I.  K.  O. Ł. A. J. K. O. W. Y. M. I. N. C. Y. D. E. N. C. I. E. 
-Cześć, jestem Dara!-przywitałam się i zajęłam miejsce obok Julie. 
-Ace.
-Baron.
-Soon.
-Chris.
-Angie.
-Alice.-odpowiedzieli ci którzy mnie nie znali, choć ja znałam ich. Dobrze, niektórych zbyt dobrze...
Obiad mijał spokojnie wszyscy rozmawiali, śmiali się i żartowali... No nie licząc mojej kochanej pani reżyser która storcowała mnie pytaniami na temat scenariusza. W pewnym momencie, do stołu podeszła dziewczyna, której... Kompletnie nie kojarzyłam... Nie pewnie wstałam i podeszłam do niej.
-Cześć! Nazywam się Dara Darkus-Asakura, a ty?
Dziewczyna przez chwile patrzyła na mnie w osłupjeniu, poczym powiedziała.
-Kira...
Teraz i ja osłupiałam. 
-Chwila, chyba nie... Ty piszesz bloga?-spytałam.
-Aha... Ty... Chyba też, nie?
-No... Czekaj to znaczy, że jestem w twoim blogu? 
-Chyba tak... Ale jak to możliwę?
-Nie wiem, co dziwniejsze co tu robią postacie z mojego bloga?!
-Słucham!? 
-Noo... Jest tu Julie z mojego bloga ... W sensie jako moja szefowa... No i  Dan, Mira i reszta mnie znają... Jest Soon i Chris. No i Angie, którą przecież wymyśliłam!!!
-Jak to?-krzyknęła Kira.-Czy to znaczy, że... 
-Nasze blogi się połączyły!
-Ale jak to się stało?
-Nie wiem...
-To co robimy?
-Nie mam pojęcia...-odpowiedziałam i schowałam twarz w dłoniach.
                  CDN?
..........................
Tak więc,  zaczynam tradycyjnie od tak więc i stwierdzam, że napisałam One-shota dla Kiry i mam nadzieje, że się podoba. Mam zamiar to dokończyć... Kiedyś jak wrócę do domowej cywilizacji i może jak da los, (proszę!) we współpracy z Kirą lub Miste... Przepraszam za błędy, pisałam na komórce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz